When I look at you!

Min natt/morgon har varit så himla underbar, som jag har spenderat med min pojkvän. Mycket mys och för lite sömn. Men nu är han och jobbar så jag är hemma nu och gör inte så mycket med mitt liv.
Snart blir det att fixa mig lite och sen bege mig till min efterlängtade lilla pärla Linda.


Asså jag har tänkt på en sak, jag är inte alls bra på att skriva texter de är inte alls intressanta. Hmm... Får väl gå på en kurs som heter " Hur man skriver bra texter till bloggar " haha skämt å sido.
Nä men nu har tiden runnit förbi så måste snabba mig här iväg så jag kan ha lite skoj.
Btw. har blivit förkyld, hmm great (y) nu när man har sommarlov haha.


XoXo
Becca :*





Här är jag på min 18-års fest med släkten, ändå söt ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0