Tryin' to keep my eyes open

Hejsan! :) Sara här! Det har varit en kanondag idag! Jag har varit på Nova med Rebecca (för er som inte vet vad det är så är det ett köpcenter i Lund), där vi gick runt och kollade i affärer. Jag hittade en underbart snygg bikini på H&M, leopardfärgad som man knyter i nacken! :D Den blir kanon att få bära i sommar! Rebecca hittade en tröja :) Mer blev det inte! Sedan blev det thaimat för mig! Friterade räkor och vårullar med ris och sötsursås! Sjuuukt gott! Rebecca går på en slags diet där hon inte får äte kolhydrater så hon åt bara kycklingsallad! Till efterrätt blev det varsin mangosmoothie! MUMS!

Efter Nova sade Becca och jag adjö till varandra i Lund sen åkte jag hem till mitt tomma hus.. Pappa och hans sambo Ulla är i Stockholm och ser Eric Clapton.. Det är läskigt att vara ensam hemma... Jag har tänt alla lampor! Tur att jag åtminstonde har fyra katter som håller mig sällskap!

Nu sitter jag här ensam i teverummet och camar med Dan Sjödin, och jag har äntligen fått reda på hur man skriver dem där plupparna ovanför ide, tack vare Dan! Wait for it.... Waaaait... Wait for it...

Idé!!! Kolla! Awesome! Tack Dan för att du lärde mig det ;)

Nu blir det snart sängen för min del ^^

Goodnight and sleep tight, but remember don't let the bedbugs bite ;)
Kramar Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0