This is the beginning of summer

Heeeeeeej :) Sara här! Det har hänt lite sen sist jag skrev om vi säger så.. Sommarlovet har ju börjat nu!!! :D Vi hade vår skolavslutning i fredags! Det började med att vi fick kakor och godis och sedan våra betyg, sen begav vi oss vidare till aulan där rektorn babblade på (...), och där det också blev sånguppvisning av Oliver! More than words med Chris Medina och Born this way med Lady Gaga sjöngs bland annat! Kanonbra om jag får säga mitt!

Såklart blev det fest på fredagskvällen med bla. Michelle,Olivia och Rebecca, som ett litet firande av början på sommarlovet! Först kände jag dock inte riktigt för att åka, hade huvudvärk och var väldigt trött, men vid sju tiden ångrade jag mig... Och då hade bussarna från Hurva visst slutat gå... Det suger att bo i Hurva!! Bussarna till Eslöv och Löberöd slutar gå vid 20.00... Men sån tur som jag hade så kunde Rebeccas snälla syster köra och hämta mig!! Så jag slapp sitta hemma och ruttna! Wohooo!
Frågan är då om jag drack något? Ja det gjorde jag... Det sjuka är att jag inte alls tål mkt! Jag drack två stora starkcider och en stor vanlig cider + en liten öl... Det räckte för mig kan jag säga... Men jag slipper iaf slösa pengar på massa sprit! Haha :) 
Festen blev rätt lyckad om jag får säga mitt, förutom att någon hade klagat på att det var för hög musik vilket slutade med att några poliser dök upp... Men det var inte så konstigt eftersom att vi festade ute och hade stora högtalare UTOMHUS! Så det var ju bara till att gå in och fortsätta festen där :)
Det blev en massa dansande, vilket är sjukt nice! Det är bara till att släppa loss liksom! Känna att man lever :)

Vid två tiden stack vi från festen och vidare till Golex (eller hur det nu stavas) och köpte en kebabpizza med mild sås, snäll som pizzabagaren var så bjöd han mig på en läsk,samtidigt som han blinkade med ena ögat, hahaha! På vägen dit snubblade jag på en trottoarkant samtidigt som jag pratade i telefon med Kelly :( Jag fattar inte varför dem ska göra trottoarkanter som man ändå bara snubblar över! Jaja,efter vi köpt pizza fortsatte jag,Olivia,Michelle och Rebecca gå mot Beccas place! Olivia och Michelle blev hämtade i närheten,medan jag och Becca åt upp den otroligt goda pizzan hemma hos henne! Sen deckade vi i hennes säng! (Fyllemat är nog något av det bästa jag vet!!)

Sen resten av helgen har jag bara spenderat hemma. Tagit det allmänt lugnt, städat lite och annat smått och gott :)

Här är en bild på mig innan skolavslutningen! Jag bara älskar min klänning!! (jag är ett stort fan av klänningar överhuvudtaget egentligen)...



Nu ska jag nog fortsätta se filmen Water For Elephants med han i Twilight, vad han nu heter? Vänta ska be min kära vän google kolla upp det... Aaah, just det! Robert Pattinson heter han! :)
Den har faktiskt fått rätt bra betyg ^^ Kan återkomma sen vad jag tyckte om filmen :D

Den här är det iaf ^^

Ha en bra söndagskväll! ^^ 
This is just the beginning of summer!
Ciao, xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0