Smoke weed everyday!

Hallooj becca här, längesen sist men som sagt sitter inte så mycket vid datorn nu när det är sommarlov.
Sommarlovet har haft lite trist väder nu på senaste tiden men nu börjar det bättra på sig och det gllar vi (y)

Jag och Olivia skulle bli brunare än Michelle innan hon kommer tillbaka till Sverige och hur ska vi lyckas med det haha? Ligga i ett solarium varje dag nu till den 1 Juli , nej tack! Vill tacka solen att den hittat tillbaka hit igen!

Är lite nervös inför morgondagen för jag ska köra med en ny körskolelärare och hoppas han inte skäller på mig eller något. Ska vara där 12.05 så kunde inte åka till Marieholm och leka med 2 underbara flickor med namnen Olivia & Sara, så det får bli att jag åker dit imorgon istället efter jag kört och tränat på Hälsostudion! Måste ju börja träna nu så jag blir smal till Studenten.!

http://www.youtube.com/watch?v=qhdIedTp9Ro


här har ni låten! ENJOY!

hehe
xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

Vill du ha din klänning på Nelly i Top 100?

Jag kan hjälpa dig!



Allt jag vill är att du rösta på mitt bidrag på facebook sen länkar jag din klänning överallt!!



Gå in på min blogg o läs mitt senaste inlägg för o rösta!

http://galenflikka.blogg.se/



Hoppas vi kan hjälpa varandra :)

2011-06-28 @ 11:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0