Nice to meet you again Helsingborg

Hej gott folk! Sara här :D Jag har anlänt till min kära hemstad Helsingborg där min mor bor :) Eller ja.. Jag anlände redan imorse då pappa ändå skulle jobba i Hbg, så fick skjuts av han!
Vad har jag då gjort hela dagen?? Jo jag har sovit..  sovit.. och sovit..
Som jag nämt tidigare så är jag ju fortfarande sjuk.. Måste vila vila vila! Dessutom kommer det ju en trevlig människa på besök ända från Umeå på måndag! Måste verkligen vara frisk då! :D









Love is always patient and kind.
It is never jealous.
Love is never boastful or conceited.
It is never rude or selfish.
It does not take offense and is not resentful

Jag garanterar er att jag kommer vara frisk snart, inget kan stoppa mig!
Ciao ciao, xoxo Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0