Love,maybe the most important word ever

Hola! Sara här igen! Klockan är 00.39 nu, det betyder att söndagen har förvandlades till en måndag för ca fyrtio minuter sen!
Iallafall, igår kväll skrev jag att jag skulle se klart en film vid namn Water For Elephants och att jag skulle återkomma med vad jag tyckte om den ^^
Så jag får hålla mitt ord och skriva vad jag tyckte :)

Filmen var bra om jag får säga mitt, en film som är värd att se? Absolut! :) Den fick betyget 7.0 av 10 på Imdb!  http://www.imdb.com/title/tt1067583/ <---- Här är länken så att ni kan se efter själva!

Filmen innehöll spänning,romantik,triangeldrama och lite sorg. Det var en väldigt allvarlig film och den visade hur stark kärleken kan vara. Och att man aldrig ska ge upp hoppet om den man faller för! En film för alla! Mer vill jag inte berätta för det blir ju inget roligt då! Ni får helt enkelt se efter själva :D

 


Nu drar jag mig till sängs :)
Godnattkramar från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0