Love is powerful!

Cha cha Bloggen, haha skämt å sido. Becca här med feber och jätte ont i halsen :( Inte bra alls.
Vaknade upp att jag kallsvettades som fan och skulle till körskolan för att köra lite men kunde jag göra det ? NEJ!
för nu ligger jag hemma och är sjuk. Min underbara kille har tagit hand om mig hela dagen eller ja tills han skulle jobba dvs. till 4 så nu sitter jag hemma själv med min syster som är segare än en gris och hon ska köra mig till Mc Donalds har inte kunnat äta något idag för att jag har skit ont i halsen men nu börjar det lägga sig lite och det gillar vi.
Är jag frisk tills imorgon ska jag sticka till Olivia antagligen. Skulle varit med henne och Sara på Måndag men mamma sa att jag inte kunde åka dit för jag hade körlektion idag men sen skulle jag dit idag? men nääää, det gick ju inte för nu är jag sjuk. Fucking Great och sen när det är Fint väder ute så jävla bra ju att sitta hemma och glo!
nä nu ska jag in och tjata på min syster vill ha mat nuuuuuu, haha!

Xoxo
Becca!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0