Home sweet home

Jaha då var jag hemma i kära Hurva igen :) Har varit hos mamma ett litet tag och diskuterat om något modelljobb dem kanske har till mig?  Med "dem" menar jag hon och hennes nya danske pojkvän Rolf! Haha Rolf, det låter ungefär som en gammal hunds skall. ROLF ROLF ROLF ROLF! Typ som VOFF VOFF VOFF VOFF! Hehe , Tur att han inte läser detta :D

Iallafall så förstod jag NADA av vad han sade! Haha inte så smart att försöka starta en konversation med mig när jag verkligen inte förstår något av danska... Istället satt jag där och nickade och låtsades som att jag verkligen förstod xD Helt plötsligt säger mamma: "Sara förstår du något av det han säger?" Mitt svar: "Nej..."
HAHAHAHAHAHAH!
Så det är rätt skönt att vara i Hurva igen!

Idag kommer min pappas sambos dotter, hennes man och hans son hit till Sverige! Dem kommer ända från Manchester! Ska bli trevligt att träffa dem igen, man får ju dessutom öva sin engelska lite ;)

Och imooooorgon kommer Dan Sjödin ner från Umeå och besöker mig! Trevligt,trevligt ^^
Vi skämtade för ett tag sen om hur det skulle kunna se ut när han anländer till stationen...
Detta var min version...



Nu kom dem från Manchester! :D
Time to go!
Adios/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0