Guess what?

Hej gott folk! :D Sara här! Ojoj, det var rätt länge sen jag skrev ett inlägg... Men bättre sent än aldrig right? :D
Vad har hänt sen jag skrev sist då? Joo.. I måndags träffade jag en underbar människa som dessutom sov över hos mig till tisdagen ^^ Jättetrevligt :)

Men.... Guess what? Min kropp bestämde sig för att bli sjuk... Så jag har varit sjuk sen tisdags... Och det suger!! Jag är sååå nära att köra ner dammsugaren i min hals så att den kan suga upp allt virus åt mig :/ Ha Ha... Om det ändå vore så lätt?
Såå jaa.. Jag har legat i min sääng varje dag sen i tisdags! Rastlös? Hell yeah! Det är riktigt tråkigt att ligga hemma och ruttna kan jag säga er....

Aja, fortsätter jag snacka om mitt virus blir jag ju snart deprimerad, ni också förmodar jag?
Jag är iallafall en person som ofta tänker och funderar, på allt möjligt! En av mina funderingar handlar lite om kärlek :) Och jag kom att fundera på det igår och idag faktiskt. ^^

Jag fick ett meddelande från en kille som frågade något väldigt intressant, han frågade mig om jag tror att man kan bli kär utan att behöva ha sett varandra.. Mitt svar på den frågan är: Självklart kan man det! Men då kommer man också måla upp en bild på hur personen ser ut i huvudet. Har han/hon en fin personlighet kommer hjärnan automatiskt måla en bild på hur han/hon kan se ut, som passar den fina personligheten.  Och när man då väl träffas blir man antingen besviken eller väldigt positivt överraskad.  Det är precis som när man läser en bok, det är omöjligt att inte måla upp bokens innehåll framför sig, och det är precis det vi gör om vi skulle bli kär i en människas personlighet, vi läser innehållet och målar upp en bild i huvudet på  hur det kan se ut. Då kommer frågan, slutar det alltid med utsidan trots allt?

Det kan vara rätt intressant att fundera och verkligen tänka efter ibland kan jag tycka :)
Nu ska jag fortsätta på min frukost!
I'm that star up in the sky! Ciao// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0