Can't be tamed!

hej hej becca här, har inte skrivit på länge och har verkligen inte haft orken eller tiden till det... Förlåt för det haha!
Idag åker Michelle till Thailand och kommer sakna den lilla rackaren!


Igår var jagi i Tosselilla med Michelles familj och där var även Olivia och hennes famlij. Skit kul var det. Kommer aldrig mer åka mattan eller hur den kallas. FYYFAAN säger jag bara, jag tappa mattan när jag var nästan längst upp så åkte på magen hela vägen ner plus att jag slog mig när guppen kom tappa fan nästan andan haha.
ÅK INTE DEN!




Här har vi monstret! (den långa saken med olika färger på)


Men nu ska jag fixa mig & sen sticka till min kille och kolla film och mysa bara. Ha det bra

XoXo
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0