And it's raining on a summerday

Godmorgon :D Sara här! Klockan är 12.06 just nu, vissa skulle kunna se det som förmiddag eller vissa skulle kunna se det som morgon;) Jag är den som ser det som morgon! Jag bara ääälskar att sova länge! Men samtidigt vill man ju inte sova bort hela dagen, för tänk så mycket man kan missa? Jag har råkat sova bort vissa dagar :$ Inte bra, inte bra!

Egentligen har vi skola idag.. Men ingen ska dit för att vi ändå slutar imorgon och vi ska typ bara ha brännboll, och kollar man ut genom mitt fönster så är det ingen vacker syn direkt.. Blåser och regnar gör det!
Brännboll? Nej tack. Visst är det kul, men bara om det är fint väder. Så därför stannade jag hemma idag som säkert mer än halva klassen också gjorde :)

Jag ligger och latar mig i min säng med min nya bikini, varför jag har den på mig vet jag inte riktigt, men kände
väl för att inviga den :P Vill alltid ha på mig mina nya kläder på boomerangen, vet inte varför. Känner bara att jag måste :P Så ställer jag mig framför spegeln spanar in mitt nya plagg kollar om jag hittar några nackdelar eller fördelar med det, snurrar rundor lite, vrider och har mig.. Konstigt? Ja då får det vara det, för jag är faktiskt konstig, AND I LIKE IT! Så ni som är konstiga var stolta över det!! ;)

Det som är min plan för dagen är att
1. Piggna till
2. Ta på mig kläder istället för att gå runt i min bikini...
3. Städa mitt rum (det blev lite stökigt efter att Miss Rebecca varit här ;))
4. Diska upp disken i diskhon
5. Laga mat (ensam hemma, alltså finns det ingen som lagar mat till mig, så får ta tag i situationen själv)
6. Städa upp efter matlagningen.
7. Ge alla fyra katter mat.
8. Sitta vid datorn och kanske se någon film!
9. ÖVRIGT

Just nu är jag på nummer ett.. Bara så ni vet... xD

Här är en bild på mig i min nya bikini! Lite suddig bild jag vet,men ni ser iaf ungefär hur bikinin ser ut ^^



Ha en super bra dag! Puss och Kram// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0