A start of something new!

Godkväll, Sara här!  Eller borde man säga godnatt? Egentligen.. Godnatt säger man när man ska gå och lägga sig men godkväll säger man när man hälsar.. Men kväll är det ju inte! Och dessutom så ska jag ändå dra mig till sängs snart! Så godnatt blir alldeles utmärkt! Så för att rätta till det lite: Godnatt, Sara här! ;) Do you know what I mean?

Iallafall så kom jag (Sara) och Rebecca på iden att starta en liten blogg tillsammans... Förresten jag har aldrig riktigt lärt mig hur man skriver en sån "plupp" ovanför e:na, som t.ex på ide... (Måste lära mig det!)
Vi ligger i vilket fall just nu halvt döda på min utfällda bäddsoffa med ungefär 1% vett i våra skallar... Vi är rätt så trötta, ingen av oss kan riktigt prata ordentligt (speciellt inte tjejen som ligger brevid mig) ;).  Haha! (Hennes svar på det var FUCK YOU!) Alltid lika trevlig den där Rebecca ^^ Åh! Nu kom jag och tänka på filmen "Den där Mary",om ni har sett den? Rätt sjuk film.. Men rolig! :)
Jaja, vårt syfte med att skapa en blogg var iaf att ni ska kunna få ta del av våra galenheter och vår vardag! Och för att roa er om ni någon dag har tråkigt. Perfekt på regniga dagar då man ändå bara sitter inomhus!

Okej.. Alltså snart deckar jag på datorn, och jag är seriös nu.. Har huvudet ända in i skärmen! Sjukt trött!
Men ni lär höra mer från mig kan jag garantera och så klart från Rebecca (som nu har lagt sig i min säng), dags att joina henne ;)
Men vi kan ju se denna bloggen som "a start of something new"!
Goodnight and sleep tight, don't let the bedbugs bite.

Mvh Sara som inte kan tänka klart just nu , PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0