One Piece, ett zip så är du naken!

Vaknade upp bredvid min fina pojkvän idag, det är nog det underbaraste man kan göra hehe.
Jag körde och lämnade honom med bilen i snabb fart ( tror nog mamma dog inombords lite... )  därefter körde jag och hämta michelle i M-holm och sen körde vi raka vägen till Nova Lund.
Jag åkte dit för en sak och den saken var, wait for it wait for it,  trumvirvel tack! DUDUDUDUDU:




















EN ROSA JUMPSUIT FRÅN GINA TRICOT, 499:-

Har velat ha en sån nu i några månader och nu fick jag äntligen den hehe, Tack mammi <3


Har ni sett den filmen Amors Baller?
så jävla rolig är den, ni måste se den!



Den handlar om en Svensk som heter Lucas och som flyttar till Norge med sin mamma och i den staden de bor i , dvs. Grimsryd, handlar allt bara om fotboll.
Lucas blir kär i en Tjej med namnet Susanne och fastän hon redan han en kille så är Lucas fast besluten om att få henne. Så han vill komma med i laget så han kan åka med till Norway cup och komma ett steg närmre henne.

Betyg på IMDB: 5,2







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0