GooooFikaaa!

Sitter här i min nya Jumpsuit och kollar ut genom fönstret, så j*vla mycket sol ute, neee skämt & sido. Har inget att göra idag, skulle egentligen till Helsingborgsfestivalen men folket hörde inte av sig eller ville inte åka dit. That sucks!
Så nu sitter jag här och får väl vänta tills min mamma kommer hem, de har varit i Tyskland idag YUMMI ;)

Imorgon blir det att kolla Bio med min älskade kusin Becca och hennes syster skulle egentligen också med men hon vill festa istället så kanske blir att jag och Becca sticker dit en stund och dricker lite innan bion, hmm? får se vad becca vill.


Nä nu blir det att ladda ner PS Cs3 så jag kan fixa en ny header vill liksom inte ha en header som inte passar mig och Sara.
Man kan ju nästan tro att det bara är min blogg eftersom att det bara är jag som skriver i den ;)

men ha det fin fint
PUSS! becca




Säger hejdå med en fin fin cambild ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0