" våra pinsamma kroppar "

Var på körskolan idag och körde lite, tyckte det gick bra & ännu ett steg närme körkortet! Just nu tillbringar jag de sista timmarna av sommarlovet hos min älskade Ewe. Jag sitter vid datorn och hon är helt inne i ett tv program som heter " våra pinsamma kroppar " och jag glimtar dit då & då.
Men hur f*n kan man gå så långt att man inte kan se ens könsorgan för att magen hänger över? Det var en man som var så överviktig så att hans mage hängde ner över könsorganen och ner till låret så att det blev för varmt för hans testiklar så de inte kunde producera spermier. Sjuukt!


Hittade en svängig låt med en till talangfull kille, Tyler Ward:


Kommentarer
Postat av: Emelie!

HAHAH YEEEEE!

2011-08-18 @ 08:19:54
URL: http://ewelew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0